Regeneracja amortyzatora gazowo-olejowy

  • rozebranie na części pierwsze i czyszczenie poszczególnych elementów
  • ocena zużycia poszczególnych części + wymiana uszczelniacza
  • polerowanie sztangi tloczyska
  • wymiana oleju w amortyzatorze
  • napełnienie gazem (azotem)
  • regulacja wstępna

cena: 390 pln

power4_spacer.png

 

Regeneracja amortyzatorów przednich (gabli)

  • rozebranie amortyzatora na części pierwsze
  • czyszczenie i ocena zużycia poszczególnych elementów
  • wymiana uszczelniaczy
  • polerowanie rur goleni
  • odpowietrzenie cartridge-a wewnętrznego (w amortyzatorach WP napełnienie gazem)
  • napełnienie olejem dwóch obiegów
  • regulacja wstępna

cena: 390 pln

power4_spacer.png

Tuning amortyzatora gazowo-olejowy

  • rozebranie na części pierwsze i czyszczenie poszczególnych elementów
  • ocena zużycia poszczególnych części + wymiana uszczelniacza
  • polerowanie sztangi tłoczyska
  • modyfikacja systemu
  • wymiana sprężyny
  • wymiana oleju
  • napełnienie gazem (azotem)
  • regulacja wstępna

cena: 820 pln (cena zawiera wartość sprężyny wymienianej )

power4_spacer.png

Tuning amortyzatora przedniego (gabli)

  • rozebranie na części pierwsze i czyszczenie poszczególnych elementów
  • ocena zużycia poszczególnych części + wymiana uszczelniaczy
  • polerowanie rur goleni
  • modyfikacja systemu
  • wymiana sprężyn
  • wymiana oleju
  • regulacja wstępna

cena: 820 pln (cena zawiera wartość sprężyny wymienianej )

power4_spacer.png

Anodowanie oraz pokrywanie tytanem powierzchni.

Pokrywanie tytanem  stosowane jest do dolnej rury widelca,  powłoka tytanowa jest twardsza od oryginalnej oraz bardzo gładka (lepsze wchłanianie małych nierówności, zmniejszenie tarcia, co przekłada się na żywotność części ciernych).
Anodowanie elementów aluminiowych ma na celu poprawne wyglądu estetycznego zawieszenia oraz całego motocykla. Ten zestaw jest idealny dla osoby, szukających najwyższej wydajności elementów zawieszenia i nie chcą inwestować w zawieszenia wyższej jakości Factory.

  • anodowanie rur aluminiowych - 400 pln 2szt.
  • anodowanie stóp goleni - 100 pln 2 szt.
  • anodowanie obudowy amortyzatora tylnego - 150 pln
  • pokrywanie tytanem rur goleni - 1200 pln 2 szt.

 

Cena jest ceną czynności serwisowych razem z olejem i simeringami , nie obejmuje natomiast elementów takich jak tuleje ślizgowe, bloki uszczelniające , simeringi kurzowe  czy inne uszkodzone  części amortyzatora.

Podane ceny są cenami netto.

 power4_spacer.png

Procedura wysyłki

 
aprilia official

Ta strona używa plików cookies (ciasteczek) w celach statystycznych oraz funkcjonalnych. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.