Cennik usług

Regeneracja amortyzatora gazowo-olejowy

  • rozebranie na części pierwsze i czyszczenie poszczególnych elementów
  • ocena zużycia poszczególnych części + wymiana uszczelniacza
  • polerowanie sztangi tłoczyska
  • wymiana oleju w amortyzatorze
  • napełnienie gazem (azotem)
  • regulacja wstępna

CENA 100 EUR

Regeneracja amortyzatorów przednich (gabli)

  • rozebranie amortyzatora na części pierwsze
  • czyszczenie i ocena zużycia poszczególnych elementów
  • wymiana uszczelniaczy
  • polerowanie rur goleni
  • odpowietrzenie cartridge-a wewnętrznego (w amortyzatorach WP napełnienie gazem)
  • napełnienie olejem dwóch obiegów
  • regulacja wstępna

CENA 100 EUR

Tuning amortyzatora gazowo-olejowy

  • rozebranie na części pierwsze i czyszczenie poszczególnych elementów
  • ocena zużycia poszczególnych części + wymiana uszczelniacza
  • polerowanie sztangi tłoczyska
  • modyfikacja systemu
  • wymiana sprężyny
  • wymiana oleju
  • napełnienie gazem (azotem)
  • regulacja wstępna

CENA 200 EUR (cena zawiera wartość sprężyny wymienianej)

 

Tuning amortyzatora przedniego (gabli)

  • rozebranie na części pierwsze i czyszczenie poszczególnych elementów
  • ocena zużycia poszczególnych części + wymiana uszczelniaczy
  • polerowanie rur goleni
  • modyfikacja systemu
  • wymiana sprężyn
  • wymiana oleju
  • regulacja wstępna

CENA 200 EUR (cena zawiera wartość sprężyny wymienianej)

Anodowanie oraz pokrywanie tytanem powierzchni

Pokrywanie tytanem stosowane jest do dolnej rury widelca, powłoka tytanowa jest twardsza od oryginalnej oraz bardzo gładka (lepsze wchłanianie małych nierówności, zmniejszenie tarcia, co przekłada się na żywotność części ciernych).

Anodowanie elementów aluminiowych ma na celu poprawne wyglądu estetycznego zawieszenia oraz całego motocykla. Ten zestaw jest idealny dla osoby, szukających najwyższej wydajności elementów zawieszenia i nie chcą inwestować w zawieszenia wyższej jakości Factory.

  • anodowanie rur aluminiowych – 100 EUR 2 szt.
  • anodowanie stóp goleni – 25 EUR 2 szt.
  • anodowanie obudowy amortyzatora tylnego – 40 EUR PLN
  • pokrywanie tytanem rur goleni – 300 EUR 2 szt.

Cena jest ceną czynności serwisowych razem z olejem i simeringami, nie obejmuje natomiast elementów takich jak tuleje ślizgowe, bloki uszczelniające, simeringi kurzowe czy inne uszkodzone części amortyzatora.